Moja gra Saper
Gra Saper polega na wyznaczeniu drogi w taki sposób, że poruszając się po tym kwadracie mamy przejść z punktu A do punktu B. Pola zaminowane są niewidoczne.Saper podpowiada - Moja podpowiedź jest następująca:
Jeśli chcesz przejść z punktu A do punku B to wykorzystaj daną mapę kwadratów.
Startujesz z punktu A i możesz przejść na drugi kwadrat tylko poprzez jego wierzchołek ale nigdy przez jego bok bo pole będzie zaminowane. Droga, którą masz do pokonania jest długa, najdłuższa z możliwych. Pamiętaj każde dwa kwadraty mogą mieć tylko 2 wspólne wierzchołki i każdy kwadrat styka się tylko z 2 kwadratami. Tylko 4 pola zaminowane będą widoczne.
Moja odpowiedź:
|
|
|
B | ||||||
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
||||
A | |
|
|
|
|
|
B | |||||||
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|||||
A | |
|
|
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz