Tweety na temat @MinorMatematyka

Pomoce dla klasy

Szukaj na tym blogu lub wpisz post nr 1-535

Czy 4=5?

Czy 4=5?

CZY TO MOŻLIWE, ŻEBY 4=5?, ZATEM
-20=-20
16-36=25-45 ....../+20,25
16-36+20,25=25-45+20,25
4^2-2 x 4 x 4,5+(4,5)^2=5^2-2 x 5 x 4,5+(4,5)^2
(4-4,5)^2=(5-4,5)^2......./xpierwiastek drugiego stopnia
(4-4,5)=(5-4,5)
4-4,5=5-4,5....../+4,5
4=5

Gdzie jest błąd w rozumowaniu?
zatem
(4-4,5)^2=(5-4,5)^2......./xpierwiastek drugiego stopnia
|4-4,5|=|5-4,5|........stosujemy moduł (wartość bezwzględna)z danej różnicy
|-0,5|=|0,5|
0,5=0,5     


Post nr 7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WESPRZYJ BLOGA ZRZUTKĄ


Czytelniku, komentując nie każdy będzie mógł tu pisać co chce. 
Korzystanie z bloga oznacza akceptację Regulaminu.
Regulamin bloga
1. Myśl zanim coś napiszesz – zanim zechcesz skrytykować podane sposoby rozwiązania zadań zastanów się jak możesz z tego skorzystać. Niemniej niektóre wskazówki po Twojej modyfikacji mogą dobrze Ci służyć. Myśl samodzielnie.
2. Wskazówki mogą pomóc Ci zrozumieć matematykę.
3. Kopiując posty z bloga skorzystaj z przycisków udostępniania.
4. Wszystkie komentarze na blogu są moderowane przez autora bloga.
5. Korzystanie z bloga w całości jest nieodpłatne.